2014. december 26., péntek

Sziasztok!

Ez a bejegyzés arról fog szólni, hogy hogyan is kezdtem krémeket keverni, és hogy hol is tartok most.

Érdeklődésem a krémek iránt azzal kezdődött hogy ismerősöm mutatott egy krémet amit ő csinált, majd ajánlott egy weboldalt. Felkerestem ( ez volt a lukrécia kencéi ) , és úgy döntöttem hogy kipróbálom, miért is ne? Beszereztem a patikában egy kis kakaóvajat, majd nagyhiszeműen hozzáláttam egy recepthez, amely egy "egyszerű kézkrém volt". Azt tudni kell rólam, hogy sokszor a legnehezebb dologgal kezdek valamit, és azt próbálom megcsinálni. Még jó hogy a krémkeverésnél ezt nem lehet, mert egy nehéz recepthez több hozzávaló kell, nekem meg volt kakaóvajam, olívaolajam, és némi illóolajam. Szóval a recept: sheavaj, illóolaj, olívaolaj- én ugyebár kakaóvajat raktam bele sheavaj helyett, csakkkor még nem tudtam hogy ez hiba- szépen megcsináltam, tégelybe bele, és holnap mit látok...... megdermedt, de annyira hogy nem lehetett kiszedni, no nem baj, kibányászom, elhasználom de nem adom fel. Osztálytársamtól kaptam méhviaszt, úgyhogy jöhetett a következő kísérlet. Újabb krémek, és egyszerűbb kis cuccok után kaptam egy nagyobb csomagot szülinapomra a cosmióból. Sheavaj, jojobaolaj, szezámolaj, tartósítók, emulgeáló szer, úgyhogy " egy szinttel feljebb léptem " és jöhettek a vizes krémek.... igen itt is voltak kudarcok, de sikerek is amik löketet adtak hogy menjek tovább. Úgyhogy elkészültek az első folyékony testápolóim. Még rendeltem egy két dolgot, és kaptam egy könyvet is amiből új dolgokat tanultam. És elkészült az első gyógyhatású krém, és az első sampon is. Itt tartok most.... A következő lépések: gyógynövény termelés a kertben, tovább fejleszteni a tudásomat, még több gyógyhatású krémet készíteni, és a legfőbb álmom a szappankészítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése